Close
(0)
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
همه دسته بندی ها
    Filters
    امکانات
    جستجو

    سامانه طراحی کسب و کار

    1٬000٬000٬000 ریال
    طراحی کسب و کار بر اساس بوم کسب و کار (Business Model Canvas) یک فرآیند است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا ساختار جامع و کلانی از تمام اجزای کسب و کار خود را تشکیل دهند. این مدل با استفاده از یک نمودار چند وجهی، همه جنبه‌های مهم کسب و کار را به صورت یکجا مرور می‌کند. در زیر به برخی از عناصر اصلی بوم کسب و کار اشاره می‌شود. در این سامانه بوم های بیشتر با نگاه مدیریت و طراحی کسب و کار ارائه شده است.
    1. Segment of Customers (بخش مشتریان): شناسایی گروه‌های مشتریان مختلف که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند.

    2. Value Proposition (پیشنهاد ارزش): مشخص کردن چگونگی ارائه ارزش به مشتریان و چگونگی حل مشکلات یا تأمین نیازهای آن‌ها.

    3. Channels (کانال‌ها): تعیین راه‌های توزیع محصول یا خدمات به مشتریان، از جمله فروش مستقیم، اینترنت، یا شبکه توزیع.

    4. Customer Relationships (ارتباط با مشتریان): تعیین نوع ارتباطی که با مشتریان برقرار می‌کنید؛ آیا این ارتباط مستقیم، آفلاین یا آنلاین است.

    5. Revenue Streams (جریان درآمد): تعیین منابع درآمد از فروش محصول یا خدمات به مشتریان.

    6. Key Resources (منابع کلیدی): شناسایی منابع و امکانات اساسی که برای ارائه محصول یا خدمات لازم است؛ از جمله منابع مالی، انسانی و فیزیکی.

    7. Key Activities (فعالیت‌های کلیدی): تعیین فعالیت‌های اساسی که برای اجرای مدل کسب و کار لازم است.

    8. Key Partnerships (همکاری‌های کلیدی): شناسایی و انتخاب همکاران یا شرکا که می‌توانند به بهبود عملکرد کلان کسب و کار کمک کنند.

    9. Cost Structure (ساختار هزینه): تعیین هزینه‌های مربوط به اجرای مدل کسب و کار؛ از جمله هزینه‌های متغیر و ثابت.

    این عناصر به‌طور کلی به تدریج تکمیل و بهینه‌سازی می‌شوند و نقاط قوت و ضعف مدل کسب و کار را به وضوح نمایش می‌دهند. از این راه، مدیران می‌توانند تصمیم‌های بهتری برای توسعه و مدیریت کسب و کار خود بگیرند.

    *
    *
    *
    1. Segment of Customers (بخش مشتریان): شناسایی گروه‌های مشتریان مختلف که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند.

    2. Value Proposition (پیشنهاد ارزش): مشخص کردن چگونگی ارائه ارزش به مشتریان و چگونگی حل مشکلات یا تأمین نیازهای آن‌ها.

    3. Channels (کانال‌ها): تعیین راه‌های توزیع محصول یا خدمات به مشتریان، از جمله فروش مستقیم، اینترنت، یا شبکه توزیع.

    4. Customer Relationships (ارتباط با مشتریان): تعیین نوع ارتباطی که با مشتریان برقرار می‌کنید؛ آیا این ارتباط مستقیم، آفلاین یا آنلاین است.

    5. Revenue Streams (جریان درآمد): تعیین منابع درآمد از فروش محصول یا خدمات به مشتریان.

    6. Key Resources (منابع کلیدی): شناسایی منابع و امکانات اساسی که برای ارائه محصول یا خدمات لازم است؛ از جمله منابع مالی، انسانی و فیزیکی.

    7. Key Activities (فعالیت‌های کلیدی): تعیین فعالیت‌های اساسی که برای اجرای مدل کسب و کار لازم است.

    8. Key Partnerships (همکاری‌های کلیدی): شناسایی و انتخاب همکاران یا شرکا که می‌توانند به بهبود عملکرد کلان کسب و کار کمک کنند.

    9. Cost Structure (ساختار هزینه): تعیین هزینه‌های مربوط به اجرای مدل کسب و کار؛ از جمله هزینه‌های متغیر و ثابت.

    این عناصر به‌طور کلی به تدریج تکمیل و بهینه‌سازی می‌شوند و نقاط قوت و ضعف مدل کسب و کار را به وضوح نمایش می‌دهند. از این راه، مدیران می‌توانند تصمیم‌های بهتری برای توسعه و مدیریت کسب و کار خود بگیرند.