Close
(0)
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
همه دسته بندی ها
    Filters
    امکانات
    جستجو

    پلتفرم‌های کسب و کاری

    مشاهده به عنوانن جدول فهرست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش در هر صفحه

    نرم افزار مدیریت انرژی نارون

    2٬980٬000٬000 ریال
    نرم‌افزار مدیریت انرژی نارون، نرم‌افزاری است مبتنی بر یک سیستم‌ساز قدرتمند و پیشرفته که قابلیت توسعه در تمامی سطوح سازمان و مطابق با فرایندها و روشهای موجود در سازمان را دارا می‌باشد. این نرم‌افزار در زمینه مدیریت انرژی دارای دو بخش سیستمی و فنی جهت پوشش دادن تمامی الزامات استاندارد ISO 50001-2018 است . از این نرم افزار برای مکانیزه کردن تمامی فرایندهای مرتبط با مدیریت انرژی بصورت گام به گام تا تدوین گزارش بازنگری انرژی به کار می رود.

    انتشار آگهی در اپلیکیشن دیوار

    1٬000٬000 ریال
    خدمات انتشار آگهی در اپلیکیشن دیوار

    نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق نارون

    1٬880٬000٬000 ریال
    نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق شرکت نارون با نام تجاری DM-NAPPS یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی است که فرایند مدیریت و کنترل مدارک و سوابق در سازمان شما را کاملا منطبق بر الزامات استاندارد های مدیریتی از جملهISO 9001-2015 مکانیزه می کند.

    نرم افزار مدیریت اقدام اصلاحی نارون

    1٬480٬000٬000 ریال
    نرم افزار مدیریت اقدام اصلاحی شرکت نارون با نام تجاری CA-NAPPS یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی است که بشما کمک می نماید چرخه اقدام اصلاحی در سازمان را کاملا منطبق بر الزامات استاندارد های مدیریتی از جملهISO 9001-2015 مکانیزه نمایید.

    نرم افزار مدیریت کربن و موجودی انتشار گازهای گلخانه ای نارون

    2٬880٬000٬000 ریال
    نرم افزار مدیریت کربن و موجودی انتشار گازهای گلخانه ای نارون راه‌حل‌های قوی و قابل‌اعتمادی را برای مدیریت انتشار گازهای گلخانه‌ای ارایه می‌دهد. این نرم‌افزار مجهز به ماژول‌های جامع برای شناسایی، اندازه‌گیری، اعتبارسنجی و گزارش‌دهی دقیق انتشار گازهای گلخانه‌ای است که شامل محدوده‌های 1، 2 و 3 می‌شود.

    نرم افزار مدیریت بازخورد مشتری

    1٬500٬000٬000 ریال
    اگر شما با مردم یا سایر سازمانها سر و کار دارید و محصول یا خدماتی ارائه می کنید قطعا تا به حال شکایت های مختلفی دریافت کرده اید. این شکایات می تواند به دلیل وجود مشکل در مراحل تهیه، تولید، تحویل و پشتیبانی باشد که شما آن را پیش بینی نکردید و باعث نارضایتی مشتریان شده است. شما باید انتقادات و شکایت های مختلف را به درستی دریافت، ارزیابی و حل کنید. همانطور که می دانید استاندارد ISO 10002 اصول درست رسیدگی به شکایت مشتریان و مشتری مداری در سازمان ها را بیان کرده است به همین دلیل ما در تیم نرم افزاری داتیس تصمیم گرفتیم نرم افزار مدیریت شکایت مشتری را بر اساس استاندارد ISO 10002 طراحی کنیم تا سازمان ها و شرکت ها بتوانند از روش های مختلفی مانند وبسایت، تلفن گویا، پیام، ایمیل، شبکه های اجتماعی و… شکایات مشتریان را دریافت و به آن ها رسیدگی کنند. مشتریان بدون نیاز به ثبت نام در سامانه همه مراحل را انجام می دهند. سامانه رسیدگی به شکایات مشتری داتیس بر پایه مدیریت فرایند کسب و کار (bpms) طراحی شده که با این ابزار، شکایت در سازمان به جریان می افتد سپس بعد از ارزیابی های انجام شده، ریشه اصلی مشکل به درستی شناسایی شده و بهترین راه حل برای آن انتخاب می شود. به این ترتیب مشتری بهترین پاسخ را دریافت می کند. اگر مشتریان از پاسخی که دریافت کردند رضایت نداشته باشند، می توانند درخواست بازبینی شکایت خود را ثبت کنند. به کمک نرم افزار مدیریت بازخورد مشتریان پندار و مدیریت انتقادات وارد شده به سازمان، می توان با ارائه پاسخ مناسب به ثبت کننده و با جبران خسارت رضایت مشتریان را جلب کرده و اعتماد در آنها افزایش می یابد. همینطور با اقدامات اصلاحی از بروز مجدد مشکل جلوگیری می کند.

    پلتفرم‌های کسب و کاری

    Close
    Filters Clear All
    کمترین: 10٬000 ریال بیشترین: 15٬000٬000٬000 ریال
    ریال10000 ریال15000000000